תמיכה בהתמכרות למשחקים

קבלת עזרה להתמכרות לפוקר

קבלת עזרה להתמכרות להימורים היא לא רק להתגבר על בעיות פיננסיות. זה גם על בנייה מחדש של מערכות יחסים עם משפחה וחברים, חיזוק ההערכה העצמית ושיפור המיקוד בחיי היומיום.

סימני אזהרה להתמכרות פוקר  7XL כוללים עיסוק אינטנסיבי במשחק, הזנחת אחריות והפגנת מצבי רוח. אם הסימנים הללו נמשכים, פנה מיד לטיפול בהתמכרות להימורים.

תוכניות עזרה עצמית וקבוצות תמיכה הדדית

הימורים בעייתיים הם סוג של התמכרות המערבת את הדחף הכפייתי להמר למרות השלכות שליליות. לעתים קרובות זה מוביל לקשיים כלכליים, מערכות יחסים מתוחות ומצוקה רגשית. יתר על כן, זה יכול גם להחמיר את תסמיני הדיכאון. כדי לעזור לאנשים להתמודד עם בעיות אלו, זמינות קבוצות ייעוץ ותמיכה. אנשים יכולים להשתתף בתוכניות אלה באופן אישי או מקוון, וייתכן שהם יוכלו למצוא הקלה באמצעות פעילויות כגון מדיטציה ופעילות גופנית.

הצעד הראשון בהתגברות על התמכרות להימורים הוא ההבנה שקיימת בעיה, שיכולה להיות קשה עבור אנשים רבים עם מצב זה. בני משפחה וחברים יכולים לעזור על ידי עידודם לפנות לטיפול, שימוש בשפה לא שיפוטית ויצירת סביבה בטוחה. בנוסף, הם יכולים לעזור על ידי חינוך לעצמם על הימורים ודיכאון כדי להבין טוב יותר את המאבקים של יקירם.

דרך נפוצה לעזור למישהו עם התמכרות להימורים היא באמצעות קבוצות תמיכה הדדיות, שניתן למצוא הן באופן אישי והן באינטרנט. תוכניות אלו בנויות בדרך כלל עם מרכיבים התנהגותיים, רוחניים וקוגניטיביים. מספר מחקרים הראו שתכניות אלו יכולות להיות יעילות כמו התערבויות מסורתיות, כגון AA ו-NA. למעשה, הם יכולים להוביל לשיעורי התנזרות גבוהים יותר.

בעוד שהסטיגמה הקשורה להימורים בעייתיים ולהפרעות בבריאות הנפש הקשתה על אנשים לקבל עזרה, חשוב להכיר בכך שלמצבים אלו יכולות להיות השפעות משמעותיות על חייו של אדם. לדוגמה, הם עלולים לגרום למערכות יחסים מתוחות עם יקיריהם ולהפריע לתעסוקה. בנוסף, הם עלולים להוביל לבידוד חברתי ולבריאות נפשית לקויה. כדי לעזור ליקיריהם, על בני המשפחה לעודד אותם לפנות לטיפול ולהצטרף לקבוצת תמיכה.

קבוצת תמיכה יכולה להציע תחושה של קהילה וחיבור לאנשים הנאבקים בהתמכרות להימורים. בנוסף, הוא יכול לספק פורום לדון באסטרטגיות התמודדות ולחלוק חוויות. חשוב לבחור בקבוצת תמיכה אותה מוביל איש מקצוע המתמחה בהתמכרות להימורים והפרעות נפשיות.

טיפול התנהגותי

טיפול התנהגותי בהתמכרות להימורים כולל לימוד מטופלים לזהות טריגרים פנימיים וחיצוניים. גישה נפוצה היא טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). במהלך הפגישות, המטפל והמטופל עובדים יחד כדי לזהות מחשבות והתנהגויות לא בריאות המובילות להימורים. לאחר מכן הם פועלים לשינוי דפוסים אלה באופן שמקדם התנהגות בריאה ומונע הישנות.

CBT הוא טיפול יעיל ביותר להימורים בעייתיים, במיוחד כאשר הוא משולב עם טיפול לשיפור מוטיבציה (MET). MET עוזר למהמרים להתגבר על תחושות של חוסר ודאות וחוסר אונים בנוגע להחלמה. המטרה היא לעזור לאדם להתמקד בהחלמה ולהתחייב להפסיק מהימורים.

בנוסף לזיהוי טריגרים, המטפל עשוי גם לעודד את המהמר לנסות פעילויות ומיומנויות חדשות, כגון להתקשר לחבר כאשר מרגיש דחף להמר. המטפל עשוי גם לעודד את המהמר לפנות לסיוע מקצועי לתסמיני דיכאון. זה יכול לעזור להם להימנע מהשלכות שליליות של ההימורים שלהם, כמו קשיים כלכליים ומערכות יחסים מתוחות.

אחד ההיבטים החשובים ביותר בתפקידו של מטפל הוא ללמד מהמרים כיצד להתמודד עם הרגשות שלהם. זו יכולה להיות משימה קשה, במיוחד אם למהמר יש תסמיני חרדה או דיכאון בסיסיים. עם זאת, זה חיוני להחלמה ארוכת טווח ואורח חיים בריא יותר.

התמכרות להימורים היא הפרעה מורכבת המשפיעה על אנשים מכל הגילאים והרקעים. לעתים קרובות, זה מתחיל בגיל הנוער ויכול להיות בעל השפעות חמורות על בני משפחה וחברים. למרות העובדה שיכול להיות קשה לדבר על הימורים בעייתיים עם אהובים, חיוני לכל הצדדים המעורבים לעשות זאת. ככל שמהמר יקבל טיפול מוקדם יותר, כך ייטב.

כבן זוג, הורה או חבר קרוב של מהמר בעייתי, אתה עלול להתפתות לנהל את כספם כדי למנוע מהם להמר. אם אתה שוקל אפשרות זו, חשוב לזכור שהאחריות הראשונה שלך היא להגן על הכספים והאשראי שלך. שקול להצטרף לקבוצת תמיכה למהמרים בעייתיים ובני משפחותיהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *