סגולה בדוקה ומנוסה לזיווג

סגולה בדוקה ומנוסה לזיווג

סגולה בדוקה ומנוסה לזיווג
סגולה בדוקה ומנוסה לזיווג

ידוע שזיווג קשה כקריעת ים סוף ותלוי בריבונו של עולם – אך הקב"ה בחסדו נתן לנו כל מיני פתרונות כדי שכל איש ואישה יזכו בזיווג ראוי והגון כפי מעלתם.

המציאות שאותה אנחנו רואים בעין ובחוש היא שיש ניסים רבים בענייני זיווג שאנו שומעים וחווים מדי יום. עלינו, על אנשים הקרובים אלינו וכן גם במעגלים מרוחקים יותר. גם אתם מחפשים זיווג? אם כן, כדאי לכם לדעת שיש לכך סגולה בדוקה ומנוסה.

כל אחד רוצה זיווג:

לכל אדם יש התמודדויות רבות בחייו. יש מי שמתקשים במציאת פרנסה טובה, אחרים שלא זכו בבריאות איתנה, ויש גם כאלה שזיווגם קשה עליהם. כל אדם רוצה בזיווג כי "לא טוב היות האדם לבדו". הרבה אנשים ונשים טרודים במציאת זיווג. יש שזוכים לכך בקלות, ויש כאלה שטרודים בכך שנים ארוכות.

מציאת זיווג היא הבסיס לחיים מאושרים יותר, לשמחות משותפות, לקרבה אמיתית מלב אל לב. ואם זוכים – אז גם לנכדים ונינים מתוך תחושה עמוקה של סיפוק ונחת רוח מהמשפחה הרחבה שהקמתם. פעמים רבות, גם אלה שאומרים שאינם עדיין רוצים זיווג, חשים עמוק בפנים כי הם רוצים בכך.

איזה סגולות קיימות לזיווג?

קיימות הרבה סגולות לזיווג. תפילה לקב"ה מעומק הלב, אמירת פרקי תהילים בכוונה גדולה, התחזקות בשמירת השבת, הקפדה יתרה על הימנעות מלשון הרע, השתטחות על קברי צדיקים. כל אחת מהסגולות האלה עשויה להועיל ולקרב את הזיווג.

אנו מאמינים שתפילה לקב"ה, הנשמעת בשמיים בזכות הצדיקים ומקבלת "דחיפה קטנה" יכולה להתגשם ויעידו על כך אינספור אנשים התורמים לזכר צדיק מסוים ומתפללים לאותה סגולה וזוכים לנס בחייהם בזכות אותו צדיק.

מי אנחנו ואיך נוכל לעזור לכם?

אנו בעמותת קופת הקודש 'חזון איש' נשלח נציג מקופת הצדקה, במיוחד עבורכם, לתפילה מיוחדת לסגולה לזיווג בזכותו של הצדיק מרן בעל החזון איש זצוק"ל. קופת בית אברהם פועלת כבר למעלה מ60 שנה ומבצעת מעשי צדקה שונים מדי יום ליהודים רבים. הקופה הוקמה לשמו וזכרו של מרן החזון אי"ש זיע"א ומאז פועלת לטובת עם ישראל במעשי צדקה רבים, תרומות, שיקום ותמיכה. כעת תוכלו לתרום את תרומתכם ולבקש סגולה בדוקה ומנוסה לזיווג כאשר תלמיד חכם מטעם קופת בית אברהם יצא אל אזור ציונו של הקדוש ויתפלל עבור בקשתכם.

אם אתם מחפשים אחר זיווג הגון ומבורך אין ספק כי הדבר אפשרי. גם אם אתם מרגישים שאתם כבר "לא תמצאו מישהו שמתאים לכם" זה הזמן שלכם לחזק את התפילות והבקשות שלכם, לבצע מעשים ופעולות שיסייעו לכם במציאת זיווג כפי שראוי לכם, ובעזרת ה' בזכות אותן תפילות של התלמיד חכם שתרמתם בזכותו, תזכו לזיווג הגון.

השאירו כעת שמות לתפילה:



פרטי התורם: