רבנים שעושים פדיון נפש

סגולה בדוקה ומנוסה לזיווג

באילו מקרים כדאי לעשות פדיון נפש?

רבים מאיתנו עושים השתדלות גדולה בתחומים כמו שידוכין, פרנסה או חינוך הילדים אך למרות המאמצים הגדולים – התוצאה אינה תמיד מוצלחת . לעיתים מדובר בגזירות רעות של ממש הבאות עלינו באמצעות צרות שקשה לנו מאוד להסביר למה הן קורות.

לצד תפילות הבוקעות מן הלב, אחת הדרכים שמצויות בידינו כדי לקרוע את רוע הגזירה היא באמצעות טקס פדיון נפש, טקס עתיק יומין שחכמי הדורות ורבנים תיקנו על מנת לשחרר את האדם מן הגזירה שנגזרה עליו.

רוצים שנבצע עבורכם את הפדיון?
חייגו עכשיו: 03-5704622

או מלאו את הטופס למטה.

רבנים שעושים פדיון נפש
ככל שמעלת הצדיק שאליו פונים לביצוע פדיון נפש גדולה יותר, והתפילה הבוקעת מלבו אמיתית יותר כך התיקון שהוא אותו צדיק עושה מסוגל יותר לבטל את רוע הגזירה.

מהו טקס פדיון הנפש?

כשאדם מבין שהוא במצוקה קשה שרק רחמי שמים ושינוי רוע הגזירה יכולים לעזור לו, פונים אל הצדיקים לצורך פדיון נפש. "צדקה תציל ממוות" ולכן כשאדם לוקח מן הכסף שהוא טרח עליו בעבודה קשה ונותן לצדקה כפדיון נפש יש בכך עוצמה אדירה כדי לבטל את הגזירות.

תיקנו המקובלים שהסכום אותו צריך לתת הוא לפחות 180 שקלים, בבחינת עשר פעמים ח"י ובכך אפשר להמתיק את הגזירות. הרב הפודה מסדר את המטבעות השונות ומתחיל בקריאת פסוקים שיש בהם סגולה העוזרת להסיר את הגזירות מן האדם. הוא מערבב את המטבעות כדי להמתיק את הדינים ולבטל את רוע הגזירה. הרב העורך את פדיון הנפש אומר כמה תפילות שתיקנו המקובלים, והפונים אל הרב חוזרים אחר התפילה בכוונה רבה.

מתוך אותו פדיון נפש, פותח האדם את ליבו ומקווה כי המעמד מועיל לשנות את המציאות. נפשו של הפונה אל הרב משתנה, הוא מבקש לתקן את דרכו, מדקדק במעשיו ועושה תשובה אמיתית ורואה ברכה בכל מעשיו.

מה כדאי לדעת על טקס פדיון הנפש?

במעמד פדיון הנפש יש כוונות קדושים, שמות קדושים, אמירות תפילות מיוחדות שלא כל רב בקי בהן ויודע איך לעשות זאת. הפנייה צריכה להיעשות אל רבנים מקובלים, ידועים ומפורסמים בחוכמתם בנגלה ובנסתר לצד צדיקותם.

טקס פדיון הנפש מצריך אמונת חכמים גדולה כדי לבטל את חשבונות שמיים. בקופת צדקה אותה ייסדו תלמידיו של מרן 'החזון איש' זצ"ל, עמלים הרבנים האלה לעזור ולהושיט יד לכל אדם שמבקש להמתיק את הדין.

פדיון הנפש כמנהג עתיק יומין

הפדיון מועיל לדברים רבים: לזיווג הגון, לזרע של קיימא, לרפואה שלמה בקרוב, להצלחה בפרנסה, שלום בית בין בני זוג, חינוך ילדים, אדם שמרגיש שמזלו לא שפר עליו, ולכל דבר וכל ענין בין גדול בין קטן היו רבותינו גדולי המקובלים עושים פדיון נפש יותר מכל סגולה אחרת והיו נושעים, לסיכום אפשר לומר בוודאות מוחלטת שפדיון הנפש הוא מסוג התיקונים היותר בדוקים ומנוסים משאר סגולות הקיימות.

אז כשאתם מחפשים את הדרך לתשובה אמיתית ולתיקון שישפר את חייכם ויעזור לכם לקבל את הברכה שמגיעה לכל אחד, פדיון הנפש יסייע לכם להתחיל מחדש.

השאירו כעת שמות לתפילה:



פרטי התורם: