סגולה חזקה להצלחה

סגולה חזקה להצלחה
סגולה חזקה להצלחה

סגולה חזקה להצלחה – הפרנסה מסורה לא רק למעשה ידיו של האדם והשתדלותו הגשמית, אלא גם לרצונו של ה' יתברך. לאדם נדרשת אמונה חזקה בכך שכל מה שמגיע לו מהשם יתברך אכן יגיע בסופו של דבר אם יתמיד בלימוד תורה ובמעשים טובים ואם לא יפסיק לרגע להאמין שגם ברגעים הקשים ביותר

לעיתים נופלות על האדם גזירות רעות שמונעות ממנו הצלחה. קופת הצדקה בית אברהם הוקמה כדי לסייע לאנשים יראי שמים להתמודד עם מצוקות כמו בעיות פרנסה והכנסת כלה, עם רצון לזרע קודש בר קיימא ובכל עת שבה הוא נדרש להצלחה במעשה ידיו, אם בצאתו למסע עסקים ואם הוא לפני מבחן או עבודה חדשה ואפילו ניתוח או פרויקט חדש.

סגולה חזקה להצלחה – כיצד מזמנים הצלחה?

בדיוק כפי שאנחנו רוצים ליהנות מפרי עמלנו ועושים הכל כדי שנצליח, כך גם אנחנו מתנהלים ביום יום באמונה ובתקווה שאכן יצליחו בידינו. אבל קורה שלפעמים אנחנו נמצאים בתחושה שאולי משהו השתבש.

לכן כדאי להוסיף שפע בעולם על ידי סגולה חזקה להצלחה, תפילה מיוחדת או פנייה לציון קדוש של רבנים וצדיקים שיכולים לעזור. שם יתפללו למענכם בכל בקשה שתבקשו ובכל סגולה שתצטרכו על מנת להצליח בפרויקט החדש שלכם או לקראת כל מטלה או משימה שעליכם לעבור.

סגולה חזקה להצלחה – מי אנחנו ואיך אנחנו מסייעים לכם?

קופת הצדקה הרב חזון אי"ש הוקמה על מנת להגיע ישירות לאנשים ולפעול למענם ללא תיווך וללא שהיות. אפשר לפנות אלינו כל הזמן וללא המתנה, ונשמח לעזור לכם להגיע לברכה ולקבל סגולה חזקה להצלחה שחשובה לכם. זה יכול להיות בשבילכם או בשביל בני ביתכם, לסייע לכם להחלים ממחלה לא עלינו ולהצליח בטיפול כלשהו, למצוא עבודה חדשה ולהצליח בה, להצליח בלימודים וכן הלאה.

אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור למשפחות רבות שמתקשות בכל מיני קשיים ומשברים ולכן תמיד יש מי שמוכן להטות אוזן ולהטות שכם כדי לעזור לכם. ניתן לארגן תפילות וקריאת תהלים ונוכל להעניק לכם קמעות וסגולות הכתובות באמצעות שמות ופסוקים קדושים שרק יודעי ח"ן יודעים לכתוב בתנאים מסוימים.

תפילות על קבר הציון הקדוש וסגולות

סגולה חזקה להצלחה יכולה להיות גם תפילה מיוחדת על ציון הקדוש החזון אי"ש ומתן צדקה כדי להשתתף בתפילה. אנחנו מארגנים למענכם כל מה שנחוץ כדי לחזק אתכם בדרככם וכדי לתמוך בכם מכאן בכל מה שאפשר. זכרו שהדבר הראשון שיכול לאפשר הצלחה היא הידיעה והאמונה שיש מי שמקשיב לכם ורוצה בהצלחתכם ובשביל זה אנחנו מקבלים אמון מלא מכל גדולי ישראל שנעזרים בנו ועוזרים לנו בתורם לסייע גם לכם, במידת הצורך.

כל המגזרים וכל הקבוצות תומכות בנו כך שאין כאן שאלה של ספק אלא אמונה שלמה בצדקת הדרך וביכולתנו לגייס למענכם כל תפילה של צדיקים שתרצו להסתייע בה. פנו אלינו בהקדם כדי לקבל סגולה חזקה להצלחה בכל מעשה ידיכם, מצדיקים ורבנים גדולים בישראל.

השאירו כעת שמות לתפילה:



פרטי התורם: