סגולה ללידה קלה

תוכן עניינים:

סגולה ללידה קלה
סגולה ללידה קלה

סגולה ללידה קלה – לידה היא ברכה וההורים רוצים להגיע לשם כמה שיותר רגועים ולקוות לטוב ולרחמי שמים. לפעמים קורה שהמתח והלחץ הנפשי לא מסייעים להורים ובוודאי לאימא היקרה. בפרט בתקופות כמו עכשיו, שיש סכנות בריאות שונות שאורבות ליולדת וליילוד. פחד וחרדה מפני בשורות קשות שחלילה והלידה לא תעבור כמצופה, מונעים מההורים לישון ולהתכונן לשמחה ולאור בבית . לשם כך יש סגולות רבות שעומדות לרשותנו כדי בעזרת ה' להביא ללידה קלה, לעורר רחמי שמים ולסייע ללידה קלה ובטוחה.

מי הרבנים שמסייעים בסגולה ללידה קלה?

כולם שמעו על המרן החזון אי"ש וכולם יודעים על מפעלותיו לאורך השנים בכל מקום. לכל אלה מתווספת קופת הצדקה המיוחדת קופת בית אברהם, שייסדו רבנים שעמלים יומם ולילה לא רק בלימוד תורה אלא להרבות טוב וצדקה בישראל לכל דורש, ולהרבות מתן בסתר. העיקרון שלנו הוא לשמור על דיסקרטיות לגבי כל מי שפונה אלינו ולכן אנחנו מקבלים כל בקשה של נשים וגברים, יתומים ואלמנות, חתנים וכלות וכל מי שנזקק לעזרה מיוחדת, אם לפדיון נפש ואם למתן סגולות שונות. בין היתר, אנחנו שמחים להעניק סגולה ללידה קלה שהיא מהחשובות והטובות שמיועדות לעזרה ליולדת וליילוד.

סגולה ללידה קלה – תסייע בהחלט

לידות הן בוודאי מהמצבים שמצדיקים ומצריכים תפילה ומתן סגולה כדי לפתוח את הדרך לקראת לידה קלה וכדי לסייע נפשית ורגשית ליולדת לקראת הרגע המרגש. משום כך, הקמנו לפני שישים שנה את קופת הצדקה שלנו ובאמצעותה אנחנו מציעים גם סגולה ללידה קלה למי שזקוק לכך בשעה קשה ולקראת מצבים כמו לידה או ניתוח. הצדיקים שעוסקים בכך פועלים כדי לסייע לכל מי שנדרש לכך מבלי לבקש לעצמם כל תמורה אלא רק כדי להרבות את החסד בישראל.

מהן סגולות נוספות שעוזרות ללידה קלה?

אנחנו מכירים מגוון גדול של סגולה ללידה קלה שעוזרות אולם אין ספק שסגולה שניתנת על ידי צדיק שמכין אותה במיוחד ליולדת מסוימת היא הרבה יותר משמעותית. יש סגולות כמו קריאת תהלים ותפילות מיוחדות וזה עוזר כמובן כי כל דבר שבא מאמונה ומכוונה מלאה ושלמה עוזר להמתיק כל גזרה. אנחנו גם יודעים ש"צדקה תציל ממוות" ובאופן כללי פועלת להורדת השפע בעולם, משום שככל שאנחנו מרבים בעשיית הטוב והפצת האור אנחנו גם מוקפים בזה בעצמנו.

חשיבות האמונה

בעזרת ה' ומכוח התפילות שיעתירו עליכם תזכו להעמיד ילדות וילדים. סגולות אלה הושיעו אינספור נשים מקשיי ההריון והלידה, ובעזרת השם יסייעו בעזרה להריון תקין לידה קלה ותינוק בריא.

פנו אלינו לשמוע פרטים נוספים על סגולה ללידה קלה ונוכל לעזור לכם להרגיש בטוחים יותר לקראת הרגעים החשובים של הלידה.

השאירו כעת שמות לתפילה:



פרטי התורם: