ארגון ברית ב-8 ימים – איך עושים זאת?

ארגון אירוע זה תמיד דבר מאתגר, במיוחד ארגון אירוע כמו ברית. כאשר אנחנו צריכים לארגן אירוע ברית ב-8 ימים, לוח הזמנים שעומד לרשותנו הוא צפוף. אחד הדברים הראשונים שאנחנו צריכים לעשות כאשר אנחנו מארגנים את האירוע זה לבחור אולם בו הברית תתקיים. בחירת האולם יכולה להיות משימה לא פשוטה – אך חברים ובני משפחה יוכלו לסייע לנו בכך. חשוב שכבר לפני הלידה יהיה לנו פחות או יותר מושג באיזה אולם אנחנו רוצים לקיים את האירוע.

שלב ראשון – בחירת מקום לאירוע

בחירת מקום לאירוע היא השלב הראשון בארגון של כל אירוע וגם בארגון של אירוע ברית. כאשר אנחנו מארגנים ברית אנחנו צריכים לבחור אולם וגם לדאוג לנושא של עיצוב הזמנה לברית. ככל שההזמנה שנבחר לעצב תהיה מרשימה יותר, כך האירוע שלנו יהיה הרבה יותר מרשים ומוצלח. אם אנחנו רוצים שעיצוב ההזמנה לאירוע הברית שלנו יהיה מכובד כדאי לנו לשכור מעצבת גרפית מקצועית שתעצב לנו את ההזמנה לאירוע. חשוב שההזמנה לאירוע תהיה בעלת אופי שמש וקליל ושהיא תדגיש את מידת האושר הרבה שאנחנו חשים לנוכח לידת הבן שלנו.

שלב שני – בחירת מוהל

השלב השני והחשוב מאוד בארגון של כל אירוע ברית הוא בחירת המוהל שיבצע את טקס הברית לבן שלנו. הורים רבים בוחרים לבחור מוהל שהוא גם רופא, בשביל ביצוע טקס הברית בבן שלהם. חשוב לוודא שאנחנו בוחרים מוהל שהוא אחראי ושיש לו ניסיון רב בביצוע אירוע ברית. עוד חשוב לשאול ולברר מה בדיוק ההכשרה של המוהל והאם הוא עבר את כל הדרישות של הרבנות בשביל להיות מוסמך כבעל מקצוע מורשה.

סיכום – או למה חשוב לשים לפרטים הקטנים בארגון אירוע הברית שלנו?

לסיכום, חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים בארגון אירוע הברית שלנו. הפרטים הקטנים כמו הקייטרינג והמוזיקה יכולים להשפיע על האווירה באירוע שלנו ולהיות מה שיהפוך אותו להצלחה או לכישלון. כאשר אנחנו מארגנים אירוע ברית אנחנו לא צריכים לפחד להיות יצירתיים ואנחנו צריכים לארגן את האירוע כפי שתמיד חלמנו שהוא יהיה. חשוב שבמהלך האירוע לתינוק הרך ולאם יהיה נוח ויהיה לאם מקום פרטי להניק בו את התינוק ולהאכיל אותו.

בסופו של דבר, ברית זה אירוע מאוד משמח ואם אנחנו רוצים שהוא יעבור כמו שצריך אנחנו חייבים להשקיע בתכנון שלו גם מעבר ל-8 הימים שיש לאחר לידת הבן שלנו. אנחנו יכולים להתחיל לתכנן את אירוע הברית שלנו כבר בחודש השביעי או השמיני להיריון שלנו וזה אומר לסגור אולם וקייטרינג בערך פחות או יותר לתאריך המיועד של הברית. בעלי המקצוע השונים מנוסים אפילו יותר מאתנו בארגון אירוע ברית והם יוכלו להמליץ לנו מה כדאי לנו לעשות ואיך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *